Dag 13

8 augustus 2019 - Tinn, Noorwegen

Vanochtend zijn we heel ver wezen wandelen naar de Gaustotoppen. Dat is dee hoogste berg van de Telemarken. 1883 m hoog. We hebben eerst ontbeten en zijn daarna vertrokken naar de gaustabanen. We keken naar de prijzen en we dachten we gaan lekker sportief doen door zelf de berg te beklimmen. We zijn om 10:45 uur vertrokken vanaf de parkeerplaats Stravso. Dat was een pittige klim en toen we boven waren waren we blij dat we er waren. We hebben ons verwend met een lekkere grote wafel. Het uitzicht was prachtig we hebben verderop een regenboog gezien waar het regende maar bij ons regende het niet. De terug weg was het een hele onderneming vooral voor mama die deed er wat langer over dan de papa, Renske en Jarno. We waren om 16.30 uur beneden. We hebben 710 hoogte meters gemaakt en totaal 9,8 km gelopen.. Moe maar voldaan kwamen we beneden. Daarna zijn we boodschappen gaan doen. Na het eten hebben we jeux de boules en saboteur gespeeld en nog een film gekeken.