Dag 3

17 augustus 2019 - Parijs, Frankrijk

Vanmorgen zijn we na het ontbijt vertrokken met de bus naar het centrum van Parijs. Daar hebben we de gids opgepikt en zijn we samen een mooie wandeling gaan maken door een paar wijken van Parijs. We hebben de notre-dame gezien het Pantheon en we eindigden bij het Louvre. Tijdens de stop zijn we bij de supermarkt geweest en hebben we wat gegeten en gedronken. Bij het Louvre even rond gekeken. Het museum zelf niet maar wel even de winkels (carrousel du Louvre) en toen geprobeerd om de overdekte passage te vinden dat de gids ons tipte met 4 andere mensen maar dat is helaas niet gelukt. We zijn verder gelopen in de regen naar place de la concorde en toen terug naar het petit papa is waar om 16.30 uur de bus zou komen. We waren daar al om 14.00 uur en hebben in het museum (was gratis) rond gekeken. Ik wilde toch nog graag naar de Arc de Triomphe. Samen met opa Gijs naar toe gelopen, Renske is bij Janny en kleindochter Olivia (zelfde leeftijd Renske) en andere vrouw gebleven. Met de paraplu naar de Arc gelopen over de champs elysee. Was half uur lopen. Veel foto's kunnen maken alleen erg jammer van de regen. Daarna terug gelopen en we waren mooi op tijd voor de bus. We zijn toen naar de Montparnasse gereden. Een heel hoge toren met een lift waarmee je 200 meter naar boven vliegt in 38 seconden. Boven wachtte ons een heel mooi uitzicht. We konden zelfs het dakterras op gaan. Rond 17.30 zijn we met zijn zessen naar de pizzeria gegaan. Heerlijk en gezellig gegeten daar. Om 18.45 moesten we ons weer melden bij de bus voor de terug keer naar het hotel. Renske is nog even met Olivia op stap geweest ergens in het hotel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade