Dag 1

15 augustus 2019 - Parijs, Frankrijk

Vanmorgen stond de wekker al vroeg,  we moesten om 6.40 uur in Deventer zijn bij de BCC. De bus was mooi op tijd,  nog mensen oppikken in Zutphen en toen naar Juffrouw Tok in Nieuw Dijk, verzamelpunt van busreizen, werden we verdeeld in andere bussen. Berlijn, Praag en Londen waren de andere bestemming vandaag.  Nog twee oppikpunten en toen door naar Parijs. We hebben twee stops gehad van een half uur en toen waren we om 16.00 in centrum Parijs. Om 16.30 hebben we een rondvaart gemaakt op de Seine. Het was erg druk.  Veel irritante Japanners die denken dat zij overdreven heel veel en de mooiste foto's willen maken.  De eiffeltoren van dichtbij gezien en natuurlijk gefotografeerd. Ook de Notre Dame die eerder dit jaar in brand heeft gestaan was indrukwekkend om te zien. Na de rondvaart stapten we de bus weer in.  Rond 18.30 uur waren we in het hotel Campanile aan de rand van de stad.  Daar hebben we deelgenomen aan een buffet.  Daarna afgesproken met een ander gezin om samen morgen naar het stadion te gaan van Paris Saint Germain. Daar kijkt Renske echt naar uit. Daarna zijn we naar de kamer gegaan,  chillen en luisteren naar Franse chansons 😆 op Spotify.